Jeigu Nori Gerai Matyti...

Paklausti Registruotis

Vilniuje: 8-(5)-2409190
Kaune: 8-(37)-313646

Refrakcinės chirurgijos tendencijos bei pokyčiai Vokietijoje 3 metų bėgyje

[2010-07-16]

Siekiant išsiaiškinti refrakcinės chirurgijos padėtį Vokietijoje – populiariausius metodus bei paplitimą, 2008 m. vasario mėn. septynių  dalių klausimynas apie refrakcinės chirurgijos praktiką buvo išsiųstas 282 asmenims, priklausantiems Vokietijos Intraokulinių Lęšių Implantacijos, Intervencinės ir Refrakcinės chirurgijos draugijai ir Refrakcinės chirurgijos komisijai. Dauguma klausimų buvo identiški 2005 m. atliktos Vokietijos refrakcinės chirurgijos apklausai.  Atsakymai gauti iš 42,2% dalyvių. Dauguma respondentų atsakė, kad jie atlieka refrakcinės chirurgijos operacijas lazerinės chirurgijos centruose (68%), 19,4% – bendrose ligoninėse, 12,6% – universitetuose. LASIK operacija buvo dažniausiai atliekama refrakcinė operacija (ją darė 80,6% chirurgų). Kitos operacijos buvo – refrakcinis lęšio pakeitimas (60,2%), fotorefrakcinė keratektomija (47,6%), fakinių IOL implantavimas (45,6%), LASEK (36,9%), epitelinė lazerinė in situ keratomilezė (15,5%), intrarageniniai žiedai (5,8%), limbo relaksuojančios incizijos (2,9%). Atliekamų operacijų kiekis, …

Komentarų nėra | Tags: Informacija

Maisto glikeminis indeksas ir amžinės geltonosios dėmės degeneracijos rizika

[2010-07-15]

Australijoje atliktoje studijoje siekta išsiaiškinti ryšį tarp maisto glikeminio indekso ir 10 metų amžinės geltonos dėmės degeneracijos  (AGDD) rizikos Blue Mountain Eye Study populiacijoje. Maisto įtaka AGDD, pagrindinei aklumo priežasčiai vyresnių nei 65 m. žmonių tarpe, gerai ištirta. Didelio glikeminio indekso maisto produktai, manoma, yra rizikos faktorius AGDD, tačiau prospektyvinių duomenų iki šiol nebuvo. Ši populiacijos kohortos studija įtraukė 3754 asmenis, vyresnius nei 49 metai, kurie 1992-1994 buvo ištirti pirmą kartą. 2335 pacientai buvo ištirti pakartotinai po 5 metų ir 1952 po 10 metų. Wiskonsino sistema buvo naudojama įvertinti10 metų AGDD dažnį naudojantis tinklainės fotografijomis. Studijos pradžioje mitybos įpročiams įvertinti naudotas maisto dažnio klausimynas, o Australijos duomenų bazė naudota išskaičiuoti vidutinį glikeminį maisto indeksą.

Vertinant rezultatus paaiškėjo, kad per 10 metų …

Komentarų nėra | Tags: Informacija




Vilniuje

Krokuvos g. 11, Vilnius
Tel./faks.: 8-5-2409190
El. paštas: info[eta]lasik.lt

Kaune

Savanorių pr. 284, 4 aukštas, Kaunas
Tel./faks.: 8-37-313646
El. paštas: info[eta]lasik.lt